Електронні цифрові документи, що містяться в застосунку Дія, відтепер можна використовувати для реєстрації в службі зайнятості
Верховна Рада ухвалила, а Президент України підписав 15 квітня 2021 року закон №4355 «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» щодо безперешкодного використання електронного паспорта. Закон набуде чинності 23 серпня 2021 року.
Державна служба заи?нятості не стоі?ть осторонь інновацій. З 15 квітня клієнти служби можуть використовувати цифрові документи, які є в мобільному застосунку Дія .
Для цього потрібно повідомити фахівця центру заи?нятості про те, що ви використовуєте електронний варіант документів. Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги. На сьогодні вже реалізовано можливість пред’являти електронний варіант ID-паспорта, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, довідки внутрішньо переміщеної особи, свідоцтво про народження дитини .
Це зручно і швидко.
Більше за посиланням: https://diia.gov.ua/news/yak-koristuvatisya-cifrovimi-pasportami-v-diyi