Комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг Бабанської селищної ради»
Скакун Альона Дмитрівна – директор Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Бабанської селищної ради»
Пічкур Яна Володимирівна – головний бухгалтер Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Бабанської селищної ради»
Графік роботи: понеділок-п’ятниця з 8:00 до 17:00
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00
тел. +38(073)029-96-34
адр. смт Бабанка, вул.Соборна, 60А
e-mail: cnsp35715@gmail.com
У Бабанській територіальній громаді створено Комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг Бабанської селищної ради», що здійснює соціальну роботу та надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.
Центр діє на принципах адресності та індивідуального підходу до кожної людини, гуманності, доступності, відкритості, законності, соціальної справедливості, конфіденційності та відповідальності за дотримання етичних і правових норм.
Відділення соціальної роботи та надання соціальних послуг за місцем проживання
У структурі Центру функціонує відділення соціальної роботи та надання соціальних послуг за місцем проживання.
Гуцалюк Юлія Ігорівна. – т.в.о. завідувача відділення
Графік роботи: понеділок-п’ятниця з 8:00 до 17:00
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00
тел. +38(068)033-92-02
адр. смт Бабанка, вул.Соборна, 60А
e-mail: cnsp35715@gmail.com
Структура відділення:
- завідувач відділення;
- фахівець з соціальної роботи та надання соціальних послуг за місцем проживання;
- 14 соціальних робітників.
Відділення надає такі види послуг:
- догляд вдома (допомога в самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, годування), пересування в побутових умовах, веденні домашнього господарства (закупівля і доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, косметичне прибирання житла, оплата комунальних платежів, прання білизни, дрібний ремонт одягу), в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, працівників комунальних служб, транспортних служб тощо); навчання навичкам самообслуговування; інформування та представництво інтересів);
- інформування (надання інформації з питань соціального захисту населення, у тому числі переліку та адрес надавачів соціальних послуг, умов їх отримання, тарифів на платні соціальні послуги; надання інформації щодо отримання медичної, правової допомоги, адміністративних послуг та інших видів допомоги, робіт, послуг)
- консультування (допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації; надання інформації про соціально безпечну поведінку)
- представництво інтересів (ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг за його дорученням (за бажанням - нотаріально оформленим); допомога в оформленні або відновленні документів; сприяння в реєстрації місця проживання або перебування; допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв'язків; сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання / перебування, встановленні зв'язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо; допомога в забезпеченні технічними засобами реабілітації.
- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування (допомога у створенні та підтримці позитивного соціально-психологічного клімату в сім'ї; адаптація дитини в нових умовах; створення належних умов для забезпечення індивідуальних потреб дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, у розвитку та вихованні; захист , житлових та інших прав дитини; сприяння навчанню та розвитку дитини; допомога у зміцненні / відновленні родинних та суспільно корисних зв'язків; допомога у створенні та забезпеченні умов для пріоритетного права дитини на усиновлення; підготовка дитини до виходу із сім'ї, у тому числі і до самостійного життя);
- соціальний супровід сімей / осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах (консультування, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача соціальної послуги з метою моніторингу виконання завдань, спрямованих на розв'язання складної життєвої ситуації отримувача соціальної послуги; допомога в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними; навчання та розвиток соціальних навичок, навичок виховання та догляду за дітьми, управління домогосподарством; консультування);
- екстрене (кризове) втручання (консультування; інформування; представництво інтересів; допомога в організації отримання безоплатної правової, невідкладної медичної допомоги, притулку тощо).